مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-02اقتصادي

فارس من| تخصیص 40 میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده کلور - دارم


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان، در مجموع مبلغی بالغ بر 40 میلیارد تومان برای ادامه روند احداث محور کلور - درام در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال ثبت سوژه خبرنگار فارس به بررسی و پیگیری این موضوع پرداخته است.

محبوب حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام یافته برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای احداث محور کلور ـ درام، مبلغ 40 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند اجرایی این محور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: محور کلورـ درام جاده ای مشترک بین دو استان اردبیل و زنجان است و در سال جاری استان اردبیل اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث این جاده در نظر گرفته و علاوه برآن در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اردبیل در مجموع 40 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند اجرایی این محور برای امسال و سال بعد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: محور کلور ـ درام یکی از محورهای بسیار سخت و هزینه بر بوده به طوری که هر کیلومتر از احداث این جاده به دلیل وجود جاده های کوهستانی و پل های دره ای و خاص، مبلغی در حدود 6 الی 7 میلیارد تومان نیاز دارد و در مجموع برای اتمام این پروژه به مبلغی بالغ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تخصیص 40 میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده کلور - دارم

فارس من| تخصیص 40 میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده کلور - دارم